- დღე საშინაო დავალების განხილვით დავიწყეთ.გავაკეთე გარკვეული შესწორებები. შეფასების რუბრიკები მქონდა დასამთავრებელი. შევავსე კოლაბორაციული შეფასების რუბრიკა და პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა.
- შემდეგ გადავედით დრაივში მუშაობაზე, წინა ტრენინგზე შექმნილი საქაღალდის გარდა შევქმენით სხვა საქაღალდეებიც და მოვამზადეთ მზა და დასრულებული დოკუმენტების შესატანად.ჯერ მხოლოდ შეფასებების საქაღალდეში შევიტანე დოკუმენტი, ვისწავლე დრაივში დოკუმენტის თემისა და დიზაინის შეცვლა.
- ვისწავლე "დესკტოპიდან" და ელფოსტიდან დოკუმენტების გაგზავნა დრაივის საქაღალდეებში.
- შემდეგ განვიხილეთ სახელმძღვანელოს მესამე მოდული_კავშირები. ანუ როგორ გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები, სოც ქსელები, შეიძლება ჩავატაროთ ვიდეო კომენტარი და კლასში განვიხილო ეს საკითხი. ვისაუბრეთ ინფორმაციის მოპოვებისას თუ რა მნიშვნელობა აქვს საავტორო უფლებებს და როგორ მივხვდეთ დაცულია თუ არა ინფორმაცია და პროექტის ბოლო გვერდზე აუცილებლად მივუთითოთ ინფორმაციის წყარო
- განვიხილეთ სახელმძღვანელოს მეოთხე მოდული და მივიღეთ საშინაო დავალება:
1.მოსწავლის ნიმუშის ჩექლისტის შექმნა
2. პრეზენტაციის მომზადება_მოსწავლის ნიმუში
3. თუ რაიმე დოკუმენტი დაგვრჩა დაუსრულებელი, მოვაწესრიგოთ.
пятница, 27 февраля 2015 г.
დღე მეშვიდე
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
ყოჩაღთ!
ОтветитьУдалить